martes, 16 de marzo de 2010

walk away


Nothin is right when
youre gone
Loosin my breath, loosin my right to be wrong
Im frightend that I wont be strong.



No es por dios, es por el monopolio del petróleo.


Desprès de córrer un temps infinit sense parar i sense destí, vaig parar en sec. Els meus pensaments, en canvi seguien corrents tan ràpid com abans. Avia perdut el seny, i també la fe. No sabia on era, ni tant sola que feia allà, ni perquè avia escapat. Vaig intentar tornar però on vaig venir, però no me’n recordava, vaig anar-me’n tan ràpid i tan lluny... No tenia cap record bonic, ni immemorable, així que em va semblar el millor començar de nou, des de que aquell carrer on vaig parar, i no vaig desitjar mai mes recordar cap mes sentiment, però tampoc oblidar-lo.

1 comentario:

  1. VILSSSSSSSSSS! TE NECESITOOO!!!! oh my god no sabes cuantas ganas tengo de verte y repetir un verano fantastico contigo en la playa 24 horas al dia hahahhaha. i love you

    ResponderEliminar